
THEATRUM MUNDI (GIRONA)
UN CADÀVER ACTUANT
Després d’una guerra, el món no torna mai a ser el mateix. Es produeixen tota mena de canvis de mentalitat, sobretot en l’art, la cultura, que ha d’adaptar-se i reprimir-se. Aquesta és la realitat de Jaume Gavilán, que busca organitzar amb èxit petites funcions clandestines per a poder fer arribar l’art a la gent que encara no hi ha renunciat.
Intèrpret: Àlex Castro Pizarro
Dramatúrgia / Autoria: Martí Rodríguez Pont
Direcció escènica: Martí Rodríguez Pont
Gènere: Drama
Idioma: Català

COL·LECTIU LA PASSEJANTA
FINS AL CONFINAMENT I MÉS ENLLÀ
Intèrprets: Miquel Plà / Isabel Saubi
Autoria: Eva Moreno Bosch
Direcció: Jaume Alsina
Gènere: Comèdia
Idioma: Català

ACTING (FIGUERES)
FOLLOWERS
Una cap enrotllada descobreix que la seva secretària és una de les grans influencers de twitter. La cita al seu despatx per oferir-li un contracte un pèl peculiar.
Intèrprets: Mercè Mayné, Maria Josep Valbuena
Dramatúrgia/Autoria: Borja Echevarría
Direcció: Ernest Ollero
Gènere: Comèdia
Idioma: Català

DRAMATIKS CIA. (BARCELONA)
CROMOSOMA 10
CROMOSOMA 10 trata de la situación precaria de dos científicas que dedican todo su esfuerzo a ser reconocidas en la comunidad científica por una investigación sobre el Deja Vú. Sus neuronas no resultarán indiferentes a todos los problemas con los que tienen que lidiar y ellas mismas se pondrán manos a la obra.
Intèrprets: Júlia Orti, Rebeca Sánchez
Dramatúrgia/Autoria: Júlia Orti, Rebeca Sánchez, Irene Hernanz
Direcció escènica: dramatiKs cia.
Gènere: Comèdia dansa-teatre
Idioma: Castellà